رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم گفت: با ورود کرونا هندی به شهرستان خاتم، آمار مبتلایان به کرونا سیر صعودی به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهدی پور رضایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار و ٨۵۵ نفر در شهرستان خاتم به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۵٩١ نفر بستری و ٨۶ نفر فوت شدند.

پور رضایی افزود: از هفته گذشته با شیوع ویروس کرونا هندی و سرعت انتشار بالا این نوع از ویروس، آمار مبتلایان در شهرستان  صعودی شده است به طوری که طی یک هفته ۴٨٠ نفر مبتلا و ۵١ نفر بستری شدند و ١١ نفر فوت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهارداشت: به منظور کنترلوضعیت کرونا در این هفته هزار و ١٩٠ نفر رهگیری در منزل انجام شد و از هزار و ۴٠٠ نفر تست سریع گرفته شد که در این بین تست ١۶٠ نفر مثبت شد.

او با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و ۵٠ نفر علیه کرونا واکسینه شده اند، اظهار داشت: در این دو هفته دو هزار و ۴٠٠ نفر واکسن زدند و ١٠/۵ درصد مردم دوز اول واکسن را دریافت کردند.

پوررضایی تصریح کرد: با انجام واکسیناسیون به موقع، آمار فوتی‌ها در شهرستان نسبت به پیک‌های قبلی خیلی کمتر شده است و اگر مردم همانند گذشته دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند می توان از شیوع این ویروس جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.