شرکت Netflix Inc وارد دنیای بازی‌های موبایلی شد

کمپانی نتفلیکس برای جبران کاهش رشد خود در سال ۲۰۲۰ وارد صنعت بازی‌های موبایلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نتفلیکس پس از رونق در سال ۲۰۲۰ که به دلیل حجم بالای سفارشات ناشی از همه گیری ویروس COVID-۱۹ بود، در حال از دست دادن سریع مشتریان جدید است. در ایالات متحده و کانادا، نتفلیکس گزارش داده که در سه ماهه دوم امسال حدود ۴۳۰،۰۰۰ مشترک از دست داده است، که سومین کاهش سه ماهه خود در ۱۰ سال گذشته را تجربه می‌کند.

شرکت Netflix Inc

به نقل از reuters، مسئولان این پیشگام پخش ویدئویی گفته اند که در مراحل اولیه گسترش بازی‌های ویدیویی خود هستند که بدون پرداخت هزینه اضافی در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد. این شرکت در ابتدا به طور عمده بر روی بازی‌های موبایل تمرکز خواهد کرد. این شرکت در نامه سه ماهه خود به سهامداران گفته است: "ما بازی را به عنوان دسته محتوای جدید دیگری برای خود می‌بینیم، شبیه گسترش فیلم‌های اصلی، انیمیشن و تلویزیون بدون نسخه. "

بازی‌های موبایلی

گرگ پیترز، مدیر عامل و مدیر ارشد محصولات این مارک در یک مصاحبه ویدیویی، گفت که تلاش چند ساله Netflix با انتشار بازی‌های مرتبط با بازدید‌های نسبتاً کم آغاز خواهد شد. ما می‌دانیم که طرفداران این داستان‌ها می‌خواهند عمیق‌تر شوند و می‌خواهند بیشتر درگیر شوند."

نحوه ورود کمپانی نتفلیکس به صنعت بازی های موبایلی

نتفلیکس با چند عنوان مرتبط با مجموعه‌هایی از جمله "چیز‌های عجیب" و "بلور تاریک: عصر مقاومت" وارد صنعت بازی‌های ویدیویی سرگرم کننده شده است. برخی از تحلیلگران گفته اند شرکتی که بر پخش جریانی ویدیو مسلط است، باید پس از سال‌ها گسترش سریع، روش‌های جدیدی را برای شروع اشتراک پیدا کند. طبق گفته eMarketer، سهم نتفلیکس از درآمد ایالات متحده از ویدئوی پخش اشتراک، در پایان سال ۲۰۲۱ به ۳۰.۸ درصد کاهش می‌یابد، تقریبا ۵۰ درصد در سال ۲۰۱۸.

 کمپانی نتفلیکس

جسی کوهن، تحلیلگر ارشد Investing، گفت: " شرکت نتفلیکس یک فصل دلهره آور دیگر را تحویل داد، زیرا رقابت در فضای پخش جریانی داغ می‌شود. عدم وجود هرگونه کاتالیزور جدید، یکی از دلایل اصلی عملکرد نسبتاً ملایم Netflix در سال جاری بوده است."

مدیر عامل شرکت رید هستینگز نیز گفت که بازی‌ها و سایر مشاغل مانند پادکست‌ها و فروش کالا‌ها عناصر پشتیبانی کننده برای کمک به جذب و حفظ مشتری در تجارت اصلی خود یعنی پخش ویدئو خواهند بود.

دنیای بازی‌های موبایل

این شرکت پیش بینی کرده است که از ماه جولای تا سپتامبر ۳.۵ میلیون مشتری به آن اضافه شود. طبق بررسی تحلیلگران Refinitiv، وال استریت پیش بینی کرده بود که حتی این عدد ممکن است به ۵.۵ میلیون نیز برسد. در سه ماهه تازه به پایان رسیده، نتفلیکس ۱.۵۴ میلیون مشتری اضافه کرد، که پیش بینی تحلیلگران که عدد ۱.۰۴ میلیون بود را شکست داد. تعداد مشترکان در پایان ماه ژوئن ۲۰۹ میلیون نفر بود.

گیمر حرفه ای

یک سال پیش، شرکت Netflix، ده میلیون مشترک در سه ماهه دوم جذب کرد. در این سال، نتفلیکس تأثیر COVID-۱۹ را بر تولید تلویزیون احساس کرد، که باعث شد این شرکت منوی کوچکی از عناوین جدید را داشته باشد. در همان زمان، شرکت Walt Disney (DIS.N) Disney +، AT&T Inc (T.N) HBO Max با ارائه خدمات مشتری‌ها را به خود جلب کردند و فیلم‌های پرطرفدار تابستانی به سالن‌های سینما بازگشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار