خبری از گزارش سودآوری کنسول جدید OLED Switch توسط نینتندو نیست

شرکت نینتندو اعلام کرد که کنسول جدید این شرکت برایش سودآوری نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نینتندو در یک گام غیرمعمول گزارش مبنی بر سودآوری بیشتر از مدل جدید OLED Switch خود را انکار کرده است. هفته گذشته گزارشی از بلومبرگ به نقل از تحلیل گران صنعت بازی ادعا کرد که مدل جدید فقط ۱۰ دلار بیشتر برای هر واحد تولیدی شرکت نینتندو هزینه دارد، در حالی که قیمت ۳۵۰ دلار این کنسول نینتندو ۵۰ دلار بیشتر از مدل قبلی است.

نینتندو

به نقل از engadget، یک گزارش خبری در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱ (JST) ادعا کرد که سود نینتندو سوییچ (مدل OLED) در مقایسه با نینتندو سوییچ قبلی افزایش می‌یابد. مسئولان این شرکت برای رد چنین ادعایی و شفاف سازی بیشتر در توئیتی اعلام کردند: نینتندو اغلب به شایعات واکنش نشان نمی‌دهد، بنابراین قابل توجه است که این یکی را رد کرده است.

سوئیچ OLED

با این حال، این گزارش شامل سود بالقوه است و نینتندو به طور خاص سرمایه گذاران خود را ذکر می‌کند، بنابراین ممکن است به دلایلی از جمله امانت داری بخواهد این موضوع را بر عهده بگیرد. اگر گزارش بلومبرگ دقیق بود، نینتندو ۴۰ دلار بیشتر به ازای هر سوییچ درآمد کسب می‌کرد که یک پیشرفت قابل توجه است. سوئیچ OLED با صفحه نمایش ۷ اینچی ۷۲۰p جایگزین صفحه نمایش LED در سوئیچ اصلی OLED می‌شود و فضای ذخیره سازی را دو برابر یعنی ۶۴ گیگابایت می‌کند.

توییت مسئولان نینتندو

شایعه راه اندازی کنسول دیگری از سوی نینتندو واقعیت دارد؟

گزارش‌های متعدد همچنین به احتمال راه اندازی کنسول دیگری از سوی نینتندو، سوئیچ پرو، با اجزای سطح بالاتر و فناوری DLSS NVIDIA اشاره داشتند. با این حال، مدیران کمپانی نینتندو این شایعه را نیز رد کردند. نینتندو در توئیت پیگیری خود اضافه کرد: "ما همچنین می‌خواهیم روشن کنیم که به تازگی اعلام کردیم که نینتندو سوییچ (مدل OLED) در اکتبر ۲۰۲۱ راه اندازی می‌شود و فعلاً برنامه‌ای برای عرضه مدل دیگری نداریم. "

دنیای بازی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار