در شبانه روز گذشته ۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۲۲ تن خبر داد و گفت: متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.
 
یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۴۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۹۸ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ هزار و ۴۲۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 
یزدان‌پناه گفت: از ۴۶۵ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۴۴ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، کهگیلویه و گچساران است.
 
او افزود: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش می‌کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر را مد نظر داشته باشند تا با مبتلا شدن افراد کمتری از این مرحله عبور کنیم.
 
انتهای پیام/ع
برچسب ها: کرونا ویروس ، کووید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.