استاندار خوزستان گفت: در شرایط کنونی کم آبی خوزستان سپاه و بسیج پیشتاز آبرسانی به مناطق کم برخوردار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی استاندار خوزستان گفت: در شرایط کنونی که بحران تنش آبی به شدت روی آب شرب، آب دام، محیط زیست، تالاب‌ها و کشاورزی تأثیرگذار بوده است تلاش فراوانی از سوی مسئولان ملی و استانی صورت گرفته است.

او افزود: سپاه و بسیج نیز در این شرایط مانند گذشته در صف اول امدادرسانی بودند همانگونه که در بحث مقابله با ویروس کرونا بسیج و سپاه تلاش‌های فراوانی داشتند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: قرارگاه شهید سلیمانی با محور سپاه و بسیج خدمات ارزشمندی را در پیشگیری از کرونا داشتند و اکنون نیز در بحران تنش آبی از روز‌های اولیه در بازسازی برخی از ایستگاه‌های آبرسانی و در آبرسانی سیار کمک‌های شایانی داشتند.

استاندار خوزستان ادامه داد: آبرسانی برای آب شرب و دام‌ها از اولویت‌ها برای خدمت به مردم بود که این اقدام به صورت انقلابی انجام شده است.

این مقام مسئول بر تکمیل تصفیه خانه آب گمبوعه دهستان جهاد و بسیج امکانات به منظور تسریع در روند اجرایی آن تاکید کرد و گفت: تصفیه خانه آب گمبوعه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تکمیل آن، آبرسانی به چهار روستای دیگر به ظرفیت تصفیه خانه افزوده می‌شود.

او بیان داشت: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۱۶ کیلومتر لوله گذاری پیش بینی شده است که با پیگیری‌های انجام شده قرار است آبفای خوزستان با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان تکمیل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.