کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش شدت گردوخاک‌های چند روز اخیر در کلانشهر اصفهان گفت: غبار صبحگاهی تا پایان این هفته در مناطق مرکزی وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت الله علی عسگریان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی پایدار در سطح استان تا پایان این هفته گفت: وضعیت جوی بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابدافزود: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان با اشاره به بارندگی‌های پراکنده استان در شبانه روز گذشته، گفت: بارش خفیف از بویین میاندشت و علویجه با میانگین چهاردهم، سمیرم و مورچه خورت سه دهم و نطنز شش دهم گزارش شده است.

او اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.