مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش باد و بارش رگباری به تعدادی از مزارع کشاورزی و یک چادر عشایری در روستای "کیفته گیوه سین" شهرستان سمیرم آسیب زد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور شیشه‌فروش  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  از امدادرسانی به ساکنان این مناطق خبر داد و گفت: امروز وزش باد در بیشتر مناطق اصفهان بویژه در مناطق جنوبی و غربی استان از جمله سمیرم گزارش شد.

او  اظهار داشت: فعالیت سامانه ناپایدار تابستانی و بارش‌های رگباری سبب ایجاد صاعقه و روان‌آب موقت و مختصر در این روستا و ارائه توصیه‌هایی برای جلوگیری از صعود به ارتفاعات و خودداری از قرار گرفتن در مسیل‌های فرعی به دامداران این مناطق ارائه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: بارش‌های رگباری تابستانی و وزش باد، بیشتر در مناطق غرب، جنوب و مرکز استان اتفاق افتاد که اطلاعیه سطح زرد هواشناسی برای آن صادر شد.وزش باد و بارش رگباری به تعدادی از مزارع کشاورزی و یک چادر عشایری در روستای "کیفته گیوه سین" از بخش پادنای وسطی شهرستان سمیرم آسیب زد.

شیشه‌فروش افزود: این ناپایداری‌های همرفتی از بعد از ظهر روز گذشته تا اواخر وقت امشب موجب رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد و تگرگ در برخی از مناطق استان اصفهان شد.

او خاطرنشان کرد: فعالیت این جبهه هوای ناپایدار تابستانی تا امشب در نیمه جنوبی استان ادامه دارد و شرایط افزایش ۲ تا ۳ درجه بالاتر از دمای عادی از فردا (دوشنبه) ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم اکنون در محور‌های شهرضا، کنارگذر غرب، سمیرم، لنجان و مبارکه بارش‌های رگباری کوتاه‌مدت گزارش و برای ۲۴ ساعت آینده هم هوای ابری همراه با غبار محلی، وزش باد در استان پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری امروز در شهر خشت از توابع شهرستان کازرون در جنوب غرب استان فارس گفت: وقوع این زمین لرزه در مناطق همجوار با استان اصفهان خسارتی نداشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار