مدل Mode LT مقرون به صرفه‌ترین محصول کمپر برند Storyteller Overland بوده که طبق فورد ترنزیت تولید شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Storyteller Overland اولین ون Camper جدید خود را بر اساس Ford Transit ارائه می‌دهد. این مدل Mode LT نامیده می‌شود و مقرون به صرفه‌ترین محصول کمپر این برند است. کمپانی Storyteller Overland به دلیل موتورخانه‌های مستقر در مرسدس اسپرینتر شناخته می‌شود.

ون مسافربری مدل Mode LT

 این مارک سال گذشته، مجموعه جدیدی از ون‌های مخصوص مسافر Mode به نام Beast، Stealth و Classic را راه اندازی کرد که اساساً گزینه‌هایی را برای خریداران اتومبیلرانی خارج از جاده در ایالات متحده تعیین می‌کرد. با این حال، شرکت مستقر در آلاباما در حال ایده استفاده از پلت فرم Ford Transit بوده است، اما پیشرانه دو چرخ محدودیت‌هایی را برای Storyteller Overland که می‌خواست استفاده کند، به وجود آورده است.

ون مسافربری

بعد از اضافه شدن AWD به ترانزیت در سال ۲۰۱۹، Storyteller Overland با هدف ساخت یک ون مخصوص کمپینگ بر اساس فورد ترانزیت مسیر را ادامه داد و بالاخره این ون را تولید کرده و نام آن را Mode LT نامید. از نظر بصری، کمپر Transit Mode LT کوچکتر از اتومبیل‌های Sprinter از Storyteller Overland است.

با این حال، مدل جدید هنوز نشانه‌های بصری مرسدس را به همراه دارد، با تجهیزات سودمند مانند قفسه سقف ناهموار با بادگیر آلودگی صوتی، نردبان پایه جانبی لوله‌ای، تخته‌های دوش و رینگ‌های Storyteller Transition که در لاستیک‌های ۲۴۵/۶۵/۱۶ پیچیده شده است.

ون مسافربری مدل Mode LT

پنل‌های خورشیدی ۹۰ واتی Overlanding، قابل ارتقا تا ۶۰۰ وات هستند. چهار خروجی ۱۱۰ ولت در خارج به همراه ورودی برق ساحلی سنگین وجود دارد. Ford Transit Mode LT همچنین دارای یک مخزن آب شیرین ۲۱ گالنی داخل کابین، همراه با مخزن آب خاکستری ۲۴ گالنی با یک حلقه گرم کننده است. در مورد داخل کابین، Storyteller Overland هنوز تصاویری را ارائه نداده است و هیچ طرح دیگری نیز مشخص نشده است. البته ما انتظار داریم تقریباً مشابه آنچه در Sprinter وجود دارد، باشد.

ویژگی های ون کمپر Ford Transit Mode LT 

شامل یک تخت‌خواب Dreamweaver با سطح کار قابل تبدیل، صندلی‌های جلوی چرخان، یک تخت‌خواب، مبل قابل تبدیل به دو صندلی Groovelounge، سیستم گرمایشی با سوخت بنزین، عایق پشم گوسفند، شش دهانه خروجی ۱۰۰ ولت، شش پورت USB، سه دهانه خروجی ۱۲ ولت و یک گاراژ است.

دنیای خودرو

از همه مهمتر، Storyteller Overland Transit Mode LT با قیمت ۱۵۳، ۷۴۸ دلار ارزان‌ترین مدل Mode است. در مقایسه، حالت کلاسیک مبتنی بر Sprinter در حال حاضر ۱۵۷، ۷۴۷ دلار قیمت دارد و حالت‌های Stealth و Beast حتی بیشتر است. Storyteller Overland موظف است به روزرسانی‌هایی را برای سال ۲۰۲۲ در مدل Camper Mode اضافه کند که در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ آشکار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار