عاقبت وحشتناک تاب بازی در لبه صخره ۱۸۰۰ متری

دو دختر که سوار بر تاب در بالای صخره ۱۸۰۰ متری شده بودند به طرزی وحشتناک به پایین سقوط کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که لحظه پرتاب دو دختر از لبه صخره هنگام تاب بازی را به تصویر می‌کشد.

این دو دختر سوار بر یک تاب در حال تاب بازی در لبه یک صخره ۶۰۰۰ فوتی (۱۸۲۵ متری) بودند که ناگهان دچار حادثه شدند. ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که دو دختر سوار بر تاب شده و در حال تاب بازی هستند دیده می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود مردی که در پشت سر آن‌ها حضور دارد دائما اقدام به هل دادن تاب کرده و سرعت تاب بیشتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


لحظاتی بعد ناگهان کابل تاب پاره شده و بر اثر خارج شدن تاب از حالت عادی هر دو دختر از روی آن  به پایین صخره سقوط می‌کنند. در این ویدئو صدای فریاد گردشگران حاضر در بالای صخره که با دیدن این صحنه دچار وحشت شده اند شنیده می‌شود. این اتفاق در دره سولاک در روستای زوبوتیل واقع در داغستان روسیه رخ داد.

با این حال و بنا به گزارش رسانه‌های محلی هر دو گردشگر با خوش شانسی پس از فرود روی صخره پایین از مرگ گریختند. بنا به این گزارش در این حادثه هر دو دختر دچار کوفتگی بدن و خراشیدگی شدند.

وقوع این حادثه با واکنش وزارت گردشگری منطقه داغستان روسیه نیز همراه بود. این وزارت در بیانیه‌ای اعلام کرد این جاذبه توریستی فاقد استاندارد و ایمنی لازم بوده و برای حفظ سلامت و جان گردشگران خواستار انجام بررسی‌های مربوطه به منظور حصول اطمینان از ایمن بودن آن شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۳۱ ۲۷ تير ۱۴۰۰
مسئولان محیط بانان محیط زیست داغستانی مقصرند که اجازه دادند این تاب بدون هیچگونه ایمنی فردی و حریم گذاری اجتماعی در این مکان بسیار خطر ناک ساخته شود !!! .