از دو کتاب "دیوان شاعر و عارف جوشقانی" و"آداب ازدواج و تربیت فرزند" در ساوه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از کتاب‌های "دیوان شاعر و عارف جوشقانی" اثر مسعود ملک لو و کتاب "آداب ازدواج و تربیت فرزند" سعید زمانی دو نویسنده ساوجی رونمایی شد.

همچنین در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از صاحبان این دو اثر ادبی و تربیتی تجلیل شد.

مسعود ملک لو صاحب اثر "دیوان شاعر و عارف جوشقانی" در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مرحوم عبدلوکیل ملک لو از عرفای زمان خود در دوران قاجاریه بود که با اشرافیت به تحولات زمان خود و مقتضیات زمان؛ سروده‌های خود را بروی کاغذ کتابت می‌کرد.

ملک لو افزود: از سال ۶۷ آثار پدر بزرگم را که مشتمل بر یکصد قطعه شعر کوتاه و بلند در موضوعات مختلف بوده را جمع اوری و در غالب دیوان اشعار به علاقمندان شعر و ادب تقدیم کرده ام.

سعید زمانی صاحب اثر "آداب ازدواج و تربیت فرزند هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این اثر دو جلدی در چهار فصل با کمک ابراهیم حسنی فرد؛ حاصل ده سال کلاس‌های آموزشی رایگان؛ تدریس و مقالات علمی تدریس شده در مراکز دانشگاهی است که گردآوری و تدوین شده است.

زمانی افزود: در بخش اول این کتاب به آداب ازدواج ودر بخش دوم به تربیت فرزندان و ارایه راهکار‌های عملی می‌پردازد و در بخش سوم به نکات کلید موفقیت همسرداری و در نهایت چگونگی ارتباط مؤثر در خانواده و محیط کار پرداخته شده است.

در شهرستان ساوه بیش از یکصد نویسنده و شاعر تا کنون ۳۰۰ اثر در زمینه‌ها و موصوعات مختلف به قلم تحریر در اورده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.