با دستور شهردار منطقه یک اهواز کارگروه دفع آب‌های سطحی مجددا آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاوه پور شهردار منطقه یک اهواز گفت: اولویت ما ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و هیچ قصوری در این زمینه قابل قبول نیست و اید با بسیج کلیه امکانات و تدابیر لازم قبل از هرگونه اتفاق، اقدامات لازم را انجام داده تا در هنگام بارش رحمت الهی، موجب شادی و خرسندی شهروندان شویم و اجازه نگرانی شهروندان از مشکلات و معضلات پس از بارندگی را ندهیم.

او با اشاره به دفع آب‌های سطحی بیان داشت: خرید ۵ دستگاه پمپ لجن کش و نصب در سپتیک‌ها جهت تقویت تخلیه فاضلاب در نقاط بحرانی، احداث سپتیک و یک هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری از زیرگذر شریعتی تا رودخانه و احداث سپتیک خیابان شهید ادهم نبش اتوبان جمهوری اسلامی انجام شد.

کاوه پور افزود: اصلاح و تقویت سپتیک خیابان زند نبش شهید حق بین و لایروبی خطوط خیابان شهید ادهم و معابر مرکز شهر، لوله گذاری‌های عرضی در خیابان‌های شهید لر، کافی، منصوری، جاده ساحلی و ... به صورت امانی و تعویض لوله فاضلاب خیابان ۸ پادادشهر با مشارکت شرکت آبفا صورت گرفت.

شهردار منطقه یک اهواز تصریح کرد: لوله گذاری فاضلاب خیابان شهید لر و ۶ پادادشهر و احداث سپتیک و لوله گذاری اتوبان آیت الله بهبهانی از خیابان کافی تا میدان جمهوری اسلامی با مشارکت آبفا و اصلاح خط فاضلاب خیابان فاطمی زاده در محله کوی جمهوری اسلامی محقق شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.