سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان گفت: اختصاص اعتبار به شهرداری‌ها برای دفع آب‌های سطحی منوط به امضای رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهاب صدیقی سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: پیگیری تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دفع آب‌های سطحی به شهرداری‌های استان خوزستان انجام شده است و در مرحله آخر امضای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قرار داد و امیدواریم به زودی تایید شود.

او افزود: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام شده بود، شهرداری‌ها باید تا پایان خردادماه با مشاوران در خصوص مطالعه اجرای پروژه‌های دفع آب‌های سطحی قرارداد منعقد می‌کردند و بر اساس آنچه تصمیم‌گیری شده اگر هر شهرداری قرارداد منعقد نکرد باید به هیات تخلفات معرفی شود.

صدیقی اظهار داشت: از ۸۵ شهرداری در خوزستان، ۱۸ شهرداری به تکلیف خود عمل نکرده‌اند و با مشاور، قرارداد مطالعه دفع آب‌های سطحی منعقد نکرده‌اند که پرونده تخلف آن‌ها برای ارائه به تخلفات اداری آماده شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این ۳۰۰ میلیارد تومان، اعتباری است که از پارسال باقی مانده و بر اساس تصمیم‌گیری، قرار است دو سوم از آن برای فاضلاب و یک سوم از آن برای دفع آب‌های سطحی هزینه شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار