رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه بسیج برای مقابله با محرومیت برنامه دارد، گفت: برون سپاری امور به مردم رمز موفقیت در جنگ اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  در مراسم جهادگران آسمانی که در آیسک برگزار شد، گفت: ما با انقلاب اسلامی توانستیم حکومت اسلامی و فقه سیاسی را بعد از دوران معصومین (ع) تشکیل بدهیم.

او افزود: سیاست مردم اقتصاد، معیشت، محرومیت زدایی و نگاه فرهنگی با شرع و اسلام گره خورده است و نقطه رویارویی جبهه حق و باطل امروز نیز همین موارد است.

زهرایی با بیان اینکه خیال واهی است که تصور کنیم دشمنان ما دشمنی خود را با ما کنار می‌گذارند، بیان‌کرد: دشمنان می‌خواهند از طریق مختلف سیاسی و نظامی و … بر ما فشار حداکثری وارد کنند در حالی که به هدف نخواهند رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در حال حاضر کارآفرین و تولیدکننده ما در خط مقدم جنگ اقتصادی است، گفت: بسیج شامل افرادی دغدغه‌مند، پای کار و مؤمن است که چه در انقلاب اسلامی و چه دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی به صورت تمام عیار وارد شده است.

وی اظهار کرد: وقتی وارد بسیج می‌شویم در وهله اول باید از سیم خاردار نفس خود عبور کنیم تا بتوانیم طمع دشمن را از خود قطع کنیم و خدمت‌گذاری خوبی برای مردم و انقلاب باشیم.

زهرایی بیان‌کرد: یکی از جهاد‌های ما جهاد با فقر و محرومیت است و در سیستم اداری برای مقابله با این آسیب‌ها کلماتی مانند نمی‌شود، نداریم به هیچ وجه نباید وجود داشته باشد چرا که در جنگ با محرومیت این کلمات مانع رشد هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  با اشاره به اینکه باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری مردم ایران نشان دادند که بارقه‌های امید در دلشان زنده شده است و در گام دوم انقلاب دولتی انقلابی و همراه با مردم می‌خواهند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج برای مقابله با فقر برنامه دارد، اظهار کرد: ما در جنگ اقتصادی به شرط برون سپاری امور به مردم موفق می‌شویم.

زهرایی با اشاره به یاد و خاطره جهادگران آسمانی که در مسیر خدمت جان خود را از دست دادند، بیان‌کرد: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم قانونی تصویب کنیم که عزیزانی که در اردو‌های جهادی دچار مشکل می‌شوند از آنان با عنوان جانباز و شهید یاد شود.ش

گفتنی است در این مراسم از خانواده جهادگر آسمانی محمد خراسانی و تعدادی از جهادگران شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار