رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در قزوین گفت: جوانان هلال احمر همیشه در مواقع بحرانی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: جوانان هلال احمر همیشه در مواقع بحرانی برای خدمت رسانی به مردم در خط مقدم هستند، اما کمتر دیده می‌شوند و توجه‌ها به سمت و سوی دیگر جلب می‌شود.

وی افزود: جوانان استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها برای مسائل بشر دوستانه پیش قدم هستند و در صف اول قرار دارند.

گل فشان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین در حوزه دبیر خانه بشر دوستی که بر عهده داشت عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

وی گفت: سازمان جوانان هلال احمر از سال ۱۳۱۵ تاسیس شده و هیچ مجموعه مربوط به جوانان در کشور این میزان قدمت ندارد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تیم‌های سحر (ساماندهی حمایت‌های روانی اجتماعی و فرهنگی) راه اندازی شده است.

گل فشان افزود: همچنین جمعیت هلال احمر در حوزه‌های پیشگیری از حاشیه نشینی، اعتیاد، کمک به زنان بی سر پرست و اشتغالزایی فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: هلال احمر وظیفه کار آفرینی و ترویج ازدواج را ندارد، اما به علت نیاز جامعه در این زمینه فعالیت دارد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به حضور و کمک رسانی سازمان‌های مردم نهاد در مناطق حادثه دیده، از سمن‌ها خواست تا کمک‌های خود را از طریق جمعیت هلال احمر به این مناطق ارسال کنند.

گل فشان در ادامه به فعالیت جوانان هلال احمر در مبارزه با کرونا افزود:در طرح شهید قاسم سلیمانی، جوانان هلال احمردر تیم‌های نظارتی حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار