اعلام نتایج مزایده عمومی معادن در هرمزگان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، دادستان کل کشور دو هفته پیش با هدف حفاظت از حقوق بیت المال و ارائه گزارش هایی مبنی بر نحوه کارشناسی و قیمت گذاری، مزایده عمومی معادن سراسر کشور را با هدف بررسی بیشتر متوقف کرده بود.

عبدالحمید سعدینی، معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:بر اساس دستور دادستان کل کشور و ابلاغیه وزارت صمت  اعلام نتایج  و فرایند های مزایده های عمومی معادن در هرمزگان متوقف شد.

سعدینی افزود: بر این اساس، اداره های صمت هرمزگان نیز از اعلام برندگان مزایده و نتایج پرهیز می کند البته معاونت عمرانی استانداری هرمزگان در نامه ای به دادگستری  استان و قوه قضائیه خواستار حل این مسئله شده اند و با نظر قضائی هم امکان لغو این مزایده ها و یا اعلام برندگان هستیم.

او گفت:در هرمزگان ۲۱۶ معدن در ۴۶ محدوده معدنی و ۱۷۰ محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

فریدون همتی استاندار هرمزگان هم دیروز در نشست شورای معادن هرمزگان با اشاره به قانونی بودن این مزایده ها گفت: فرآیند مزایده ملی ۲۱۶ محدوده معدنی در استان به طور دقیق طبق چارچوب‌ها و قوانین انجام شده است. 


بیشتر بخوانید:

مزایده عمومی ابتدای تیرماه در بخش های آزادسازی معادن بلاتکلیف، مزایده عمومی محدوده ها و معادن برای اولین بار بصورت عمومی در کشور و کاملاٌ الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.