رئیس بنیاد نخبگان البرز گفت: مردادماه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق زیست بوم البرز به مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد نبیونی، رئیس بنیاد نخبگان البرز با اشاره به ظرفیت بالای کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع در حال ساخت است که براساس برنامه ریزی‌ها فاز اول این کارخانه در مرداد ماه و همزمان با عید سعید غدیرخم افتتاح می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان البرز افزود: البرز قطب مهم علم و فناوری کشور است و شرکت‌های هایتک و دانشگاه‌های متعددی را در خود جای داده و ایجاد چنین کارخانه‌ای فرصتی خوب برای بهره وری از این ظرفیت‌ها است و در قالب تاسیس این کارخانه تلاش می‌شود به صورت مسئله محور مسائل حوزه مدیریت شهری و دیگر موضوعات را با نگاهی ملی و فرا منطقه‌ای حل شود. 

نبیونی با اشاره به این که بهتر است کارخانه‌های نوآوری را با مشارکت بخش خصوصی شکل بگیرد، گفت: دولت از تبدیل مکان‌هایی که ممکن است به هر دلیل ناتمام و متروکه باشند و بخش خصوصی و نهاد‌های غیر دولتی برای تبدیل آن به کارخانه نوآوری پیشنهاد بدهند، استقبال کرده و با چارچوب‌های خاصی از این اقدام حمایت می‌کند که کارخانه نوآوری البرز نمونه‌ای از اقدامات است که با همت شرکت دانش بنیان سیوان در حال انجام است.

او افزود: بنیاد نخبگان البرز نیز از ظرفیت سرمایه انسانی با ظرفیت علمی و اجرایی بسیار بالایی برخوردار است و آمادگی دارد با تعامل و همکاری با کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز از این ظرفیت‌ها بیش از پیش استفاده کند.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.