رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از غصب عنوان کارمند دفتر امام جمعه از سوی یک متهم سابقه دار و کشف ۶ فقره کلاهبرداری این فرد از شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری یک نفر از طریق غصب عنوان کارمند دفتر امام جمعه، بدون فوت وقت ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در این رابطه با تلاش کارآگاهان و اقدامات اطلاعاتی یک متهم سابقه دار شناسایی و مشخص شد این فرد خود را عضو دفتر امام جمعه کرمان معرفی و با ادعای جمع آوری وجوه نقد و کمک‌های مردمی برای افراد ضعیف و کم درآمد جامعه، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده است.

سرهنگ حسن پور با اشاره به کلاهبرداری این فرد از ۶ شهروند و ادامه تحقیقات از  او بیان داشت: هر چند که این متهم قبل از اینکه فرصت ارتکاب کلاهبرداری‌های بیشتر و در ابعاد بزرگ تر را پیدا کند، دستگیر شد؛ اما لازم است شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که درخواست‌های نامتعارفی دارند، هوشیار باشند و برای انجام کمک‌های خیرخواهانه نیز شناخت طرف مقابل را ملاک قرار دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار