معاون اجتماعی پلیس کرمان از دستگیری فردی که با زورگیری، تلفن همراه شهروندان را سرقت و با قیمتی اندک در سایت دیوار به فروش می‌رساند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کوروش احمد یوسفی،معاون اجتماعی پلیس کرمان گفت: ماموران مرکز رصد فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمان در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش گوشی‌های هوشمند سرقتی با قیمتی کمتر از قیمت بازار در سایت دیوار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

اوافزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا ۱۷ گوشی تلفن همراه هوشمند و دو قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: این سارق ۱۹ ساله در بازجویی‌های ماموران، پس از مشاهده دلایل و مستندات قانونی پلیس به ۱۷ فقره سرقت تلفن همراه شهروندان از طریق زورگیری اعتراف کرد.

کوروش احمدیوسفی در پایان با بیان اینکه پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت داده شد بیان داشت: بسیاری از شیادان و سارقان از سایت دیوار برای مقاصد شوم و رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و شهروندان می‌بایست در خرید‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و پس از بررسی تمامی جوانب اقدام به خرید کنند و فریب قیمت‌های پایین از سوی افراد در این گونه سایت‌ها را نخورند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار