شاخص کل بورس، تا ساعت ۹:۴۰ با رشد ۱۲ هزار و ۴۲۵ واحدی و شاخص فرا بورس نیز با افزایش ۹۲ واحدی مثبت بود.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوشنبه (۲۱ تیرماه) شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات با رشد ۵ هزار و ۳۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۱ هزار واحدی قرار گرفته است.

شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۹ به روند صعودی خود با رشد ۱۲ هزار و ۴۲۵ واحد ادامه داد و بر روی پله یک میلیون و ۲۹۷ هزار واحد قرار گرفت. همچنین شاخص فرا بورس نیز با رشد ۹۲ واحد بر روی پله ۱۸ هزار و ۷۱۱ قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


نمادهای فارس ،فولاد،شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه داشته‌اند و  ولکار، ومدیر ،شستا پر تراکنش‌ترین نمادها تا به این لحظه بوده‌اند.

در ادامه روند صعودی بازار در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۲ هزار و ۴۰۴ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی قرار گرفت.

فولاد، کگل و فارس تاثیرگذارترین نماد‌ها بر شاخص کل تا به این لحظه بوده‌اند‌. ولکار، ومدیر و برکت پرتراکتش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بوده‌اند.

برترین تقاضا برای نماد وپارس و برترین عرضه برای نماد همای بوده است. نماد فولاد تاکنون بیشترین ارزش معاملات و نماد خگستر بیشترین حجم معامله را داشته است.

در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس روند کاهشی گرفت و با رشد ۲۱ هزار و ۳۷۳ واحدی از ابتدای معاملات بر روی پله یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی قرار گرفت.

فولاد، کگل و پارسان بیشترین تاثیر را در شاخص کل داشته‌اند. ولکار پرتراکنش‌ترین نماد در بورس بوده است.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۲۲۴ واحدی بر روی کانال ۱۸ هزار واحدی قرار گرفته، مارون تاثیر گذار‌ترین نماد و لطیف پرتراکنش‌ترین نماد بوده است.

اراد۳۲۴ در فرابورس بیشترین ارزش معامله و کرمان بیشترین حجم معامله در فرابورس را داشته است.

در ساعت ۱۰ :۱۲ شاخص کل روند کاهشی گرفت و با رشد ۲۰ هزار و ۱۹ واحدی از ابتدای معاملات بر روی پله یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی قرار گرفت.

فولاد، کگل و فارس بیشترین تاثیر بر شاخص کل و ولکار پرتراکنش‌ترین نماد در بورس بوده‌اند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۰۶ واحدی روی کانال ۱۸ هزار واحدی قرار گرفت. مارون، کگهر و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه داشته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازار س ، بورس ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار