رئیس جامعه مدرسین گفت:در دولت جدید کارگروه‌هایی تشکیل شود که مردم احساس کنند اوضاع بهبود یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ،رئیس جمهور منتخب مردم با اعضای جامعه مدرسین  با اشاره به قدمت و سابقه جامعه مدرسین گفت: علمای این جامعه با نیم قرن مجاهدت و فعالیت برای استقرار جامعه اسلامی و پیشرفت نهضت حضرت امام خمینی (ره) تمام آبروی خود را گذاشتند و بعد از انقلاب با تمام توان در ارکان نظام حضور پیدا کردند و با بیانیه‌ها و حضور خود در تمام مسائل حامی نظام اسلامی بودند.

او  با اشاره به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان چهره شایسته که مدال افتخار از رهبر انقلاب در جایگاه ریاست قوه قضاییه دریافت کرده است،گفت: با حضور شما تحولاتی ملموس در نظام عدلیه کشور رخ داد و امیدواریم این تحول را در زمان ریاست جمهوری نیز انجام دهید.

حسینی بوشهری با تاکید بر این که حمایت‌های رهبر انقلاب افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود ،گفت: این انتصاب سرمایه بزرگی است که به شما کمک می‌کند تحولی که در قوه قضاییه اتفاق افتاده در ریاست جمهوری نیز اتفاق بیفتد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که همه می‌دانند که در شرایط سخت و دشواری شما سکان هدایت این کشتی را بر عهده گرفته اید افزود: مردم مشکلات و گلایه مندی‌هایی دارند و حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکردند یا به شما رای ندادند به شما دل بسته اند و امیدوارند که با حضور شما مشکلات رفع و در کشور تحول ایجاد شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که عملکرد شما می‌تواند به جهانیان نشان دهد که روحانی خستگی ناپذیر می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد، گفت: برای رفع مشکلات نیازمند سازمان دهی و تشکیل کمیته‌هایی با کمک حوزویان و دانشگاهیان آشنا به مسائل کشور هستیم.

او جوانان، اشتغال، بیکاری، ازدواج، مسکن، فضای مجازی، مسائل بانکی و اصلاح ساختار و تشکیلات اداری و خصوصی سازی بر اساس منافع عمومی مردم را از مهم ترین اولویت‌های ملموس مردم  عنوان کرد و گفت: لازم است کارگروه‌هایی تشکیل شود که مردم احساس کنند اوضاع بهبود یافته است و در این مسیر همت شما آینده روشن جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار