رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: بازی‌های خلاقانه برای کودکان و نوجوانان در برخی پارک‌های استان طراحی می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علیرضا رسولی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری استان یزد گفت: با توجه به پیشرفت روز افزون جهان، طراحی و ساخت وسایل بازی نیز باید به گونه‌ای هدفمند و رو به جلو حرکت کند.

او افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد، گامی بزرگ در زمینه طراحی و ساخت و اجرای مجموعه‌های بازی خلاقانه برداشته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد افزود: به همین منظور جلسه مشترکی بین کارشناسان سازمان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز خلاقیت شهرداری و فناوری‌های نوین شهری و کارشناسان اداره کل استاندارد یزد در خصوص طراحی و ساخت مجموعه بازی‌های هدفمند برای گروه سنی کودک، نوجوان و جوان برگزار شده و موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

او گفت: قرار است مجموعه بازی‌های خلاقانه بر اساس نظریه هوش‌های هشتگانه گاردنر شامل هوش موسیقیایی، هوش تصویری و فضایی، هوش کلامی و زبانی، هوش منطقی و ریاضی، هوش اندامی، هوش درون فردی، هوش بین فردی و هوش طبیعت گرا طراحی شود تا هم در تشویق کودکان به یادگیری و هم در سرعت یادگیری و کسب موفقیت آن‌ها نقش مهمی ایفا کند.

رسولی افزود: مجموعه بازی فوق برای اجرا در پارک غدیر و با هدف گروه سنی کودک، نوجوان و جوان با فرم‌های خاص و جذاب در دستور کار طراحی قرار دارد که در آینده نزدیک ساخته و در پارک مذکور نصب می‌شود.

او ادامه داد: در آینده نزدیک این بازی‌ها در چهار پارک دیگر شهر پس از طی مراحل مقدماتی، اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.