مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: آثار مهرواره قصه گویی یادمان کوچکترین رزمنده شهید دفاع مقدس از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسین پیغمبری، مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با اشاره به برگزاری مهرواره قصه گویی "سبک بالان عاشق" به یاد شهید حسین ذوالفقاری، کوچکترین رزمنده شهید دفاع مقدس گفت: تعداد ۵۲ اثر از قصه گویان ممتاز استان یزد با موضوع شهید و شهادت، خاطرات سنگر، نماد‌ها و نشانه‌های دفاع مقدس و شهدای نوجوان به این جشنواره ارسال شده است.

اوافزود: آثار قصه گویان که از قبل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضبط شده است به صورت لایو در صفحه مجازی انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آدرس @anjomangheseh.yazd از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره قصه گویی سبک بالان عاشق ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۸ تا ۱۹ به صورت زنده در صفحه مجازی انجمن قصه گویی استان برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره مورد تقدیر هیات داروان قرار می‌گیرند.

پیغمبری تصریح کرد: این جشنواره در بخش زنان و مردان ۶ برگزیده، در بخش نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال ۳ برگزیده، پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها یک برگزیده و قصه گویی ۹۰ ثانیه‌ای ۵ برگزیده خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان اینکه منابع قصه گویی در زمینه دفاع مقدس محدود است، ادامه داد: عمده قصه‌های این جشنواره از سوی قصه نویسان یزدی نوشته شده و توسط قصه گویان اجرا شده است.

مهرواره قصه گویی "سبک بالان عاشق" با محوریت شهید شهادت با همکاری کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و دومین کنگره ملی بزرگداشت سرداران و ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.