پارسامهر گفت:نشست هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد شهرستان مهران جهت حضور در حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی محمد پارسامهر رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان مهران گفت: این نشست با حضور رئیس حوزه علمیه مهران و همچنین مسئول فرهنگی دفتر امام جمعه مهران و با هدف استعداد سنجی دانش آموزان مددجوی مهرانی جهت هدایت و تشویق آن‌ها به تحصیل در حوزه‌های علمیه استان ایلام برگزار شد.

او افزود: در این نشست در راستای وظیفه ذاتی کمیته امداد مبنی بر توانمند کردن خانواده‌ها از لحاظ مادی و معنوی، آمادگی کمیته امداد مبنی بر هدایت دانش آموزان مستعد جهت حضور در حوزه‌های علمیه اعلام شد.

پارسامهر ادامه داد: در صورت ورود خانواده‌های مددجو به حوزه‌های علمیه علاوه بر اینکه همچون دانشجویان در حال تحصیل هر ترم، مشمول کمک هزینه تحصیلی می‌شوند، کمیته امداد بسته‌های تشویقی خاصی را نیز در این زمینه برای آنان درنظر گرفته است.

در ادامه گوهری رئیس حوزه علمیه مهران از همکاری خوب کمیته امداد و حوزه علمیه در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی خبر داد و آمادگی حوزه جهت اعزام مبلغین در مراسمات ملی و مذهبی جهت تبلیغ و ترویج دین و مسائل شرعی را اعلام نمودند.

اطلاع رسانی کافی و مناسب و ترغیب افراد واجد شرایط جهت ادامه تحصیل در مدارس حوزوی توسط کارش فرهنگی، مددکاران، مشاوران و ... از طریق تلفن، پیامک و بهره‌گیری از فضای مجازی، معرفی سایت مسیر طلبه به آدرس اینترنتی https:‏/‏/masirtalabe.ir جهت آشنایی با خدمات آن به مددجویان، شناسایی افراد مستعد و علاقمند حائز شرایط و ایجاد بانک اطلاعاتی آنان از سوی امداد به حوزه خواهران و برادران، استفاده از مربیان و مبلغان کانون‌ها و کلاس‌های آموزشی جهت شناسایی و جذب افراد مستعددر کانون‌ها و شبکه‌های مجازی کمیته امداد از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.