الفتی گفت:کانون‌های اوقات فراغت تابستانی و محلات کمیته امداد استان ایلام همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس و برخط فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، همت الفتی معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ایلام در آیین آغاز بکار این کانون‌ها گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته، برنامه‌های سامان دهی اوقات فراغت کمیته امداد استان ایلام در تابستان امسال برای بیش از ۳ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان در سراسر استان از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

الفتی افزود: برای فعالیت این تعداد دانش آموز و دانشجو یکصد کانون بصورت مجازی و فیزیکی با رعایت نکات بهداشتی راه اندازی شده اند و در طول تابستان به این تعداد دانش اموز ایلامی خدمت رسانی خواهند کرد.

او همچنین به برنامه‌های این کانون‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مخاطبین این کانون‌ها بخصوص دانش آموزان و دانشجویان در طول فعالیت این کانون‌ها از برنامه‌های قرآنی، آموزشی، دینی و اعتقادی، مهارت‌های زندگی و کارآموزی بهره مند می‌شوند.

الفتی بیان کرد:هم اکنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجو در استان ایلام از خدمات و برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان برخوردار هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.