عباس زاده گفت: اوقات فراغت جوانان شاید از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعات امور جوانان نه تنها در تابستان بلکه در کل سال بوده که در این راستا کلاس‌های مختلفی دایر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان سیروان با موضوع اوقات فراغت با حضور رحیمی مقدم فرماندار، عباس زاده رئیس ورزش و جوانان سیروان و اعضای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

عباس زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان سیروان در ابتدای جلسه با اشاره به فرصت مناسب تعطیلات تابستان برای دانش افزایی جوانان در زمینه‌های مختلف ورزشی، هنری، علمی و اشتغال زایی، گفت: اوقات فراغت جوانان شاید از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعات امور جوانان نه تنها در تابستان بلکه در کل سال بوده که در این راستا کلاس‌های مختلف ورزشی و فرهنگی در بخش مرکزی و کارزان برای آقایان و بانوان دایر می‌باشد.

او ادامه داد: برای داشتن اوقات غنی بایستی خودمان را با نیاز‌های نسل جوان بروز کنیم و براساس خواسته‌های آن‌ها برنامه‌های متنوعی را تدوین نماییم.

رحیمی مقدم فرماندار سیروان نیز در این جلسه، گفت: خرداد ماه یکی از پراتفاق‌ترین ماه‌های دوران انقلاب بوده و همه اعضای ستاد باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

او مطرح کرد: باید ذائقه جوانان شناسایی شود و در قالب تفریحات سالم برای آن‌ها کلاس‌های مختلفی ایجاد کرد.

او ادامه داد: همچنین نیازسنجی مناسب و بومی کردن این نیاز‌ها باید در اولویت ادارات قرار گیرد.

فرماندار شهرستان سیروان بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اجرای فعالیت‌های اوقات فراغت اهمیت بسزایی دارد که شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این خصوص می‌بایست راهنمایی‌ها و کمک‌های لازم را بکار گیرند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.