گوشی هوشمند Vivo V۲۱ SE با تراشه Snapdragon ۷۲۰G در انجمن سنجش هوش مصنوعی دیده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، بعد از تایید عرضه مدل‌ های vivo V۲۱ ۵G V۲۱e و V۲۱e ۵G، این شرکت ممکن است به دنبال اضافه کردن یک عضو چهارم به خانواده گوشی های هوشمند V۲۱ باشد که V۲۱ SE لقب گرفته است.

نشت جدید اطلاعات گوشی هوشمند Vivo V۲۱ SE

این گوشی حدود دو ماه پیش با تراشه Snapdragon ۷۲۰G در Geekbench ظاهر شد و اکنون تأیید دیگری در مورد پیشرفت آن داریم. این محصول در فهرست معیار AI درج شده است و در آن ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ را نشان می‌دهد.

به اندازه کافی جالب است که نسخه ۴G vivo V۲۱e هم همان تراشه را اجرا می‌کند، بنابراین باید دید چه چیزی V۲۱e و V۲۱ SE را از هم متمایز می‌کند.

گوشی هوشمند Vivo V۲۱ SE به خانواده V۲۱ پیوست

شایان ذکر است که گوشی هوشمند ویوو V۲۱ ۵G توسط تراشه Dimensity ۸۰۰U SoC تغذیه می‌شود و سیستم عامل Funtouch OS ۱۱.۱ مبتنی بر اندروید ۱۱ را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی همچنین از ویژگی RAM Extended بهره می‌برد که از ۳ گیگابایت حافظه داخلی بیشتر، برای ارائه ۱۱ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

همچنین شرکت vivo در ماه دسامبر گذشته گوشی‌های هوشمند X۶۰ و X۶۰ Pro را معرفی کرد و در ژانویه از X۶۰ Pro+ رونمایی کرد. اکنون این شرکت عضو جدیدی را به نام vivo X۶۰t به ترکیب خود اضافه کرده است. گوشی vivo X۶۰t به نظر می‌رسد شبیه X۶۰ وانیلی است، اما با این تفاوت که دارای پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ SoC است. شایان ذکر است گوشی X۶۰ چینی دارای تراشه Exynos ۱۰۸۰ و X۶۰ جهانی دارای اسنپدراگون ۸۷۰ است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار