گوشی هوشمند iQOO Neo۵ Lite شرکت ویوو با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز روانه بازار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت ویوو گوشی هوشمند iQOO Neo۵ را در ماه مارس معرفی کرد و امروز این شرکت نسخه ارزان قیمت آن را با نام iQOO Neo۵ Lite معرفی کرد.

مانند گوشی Neo۵، نسخه Lite آن نیز با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، سیستم عامل OriginOS مبتنی بر اندروید ۱۱ و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. اما این شباهت‌ها به همین جا ختم می‌شود، زیرا گوشی Neo۵ Lite به جای یک صفحه بزرگ AMOLED معمولی ۱۲۰ هرتزی که در Neo۵ بود از یک LCD +FullHD با اندازه ۶.۵۷ اینچ و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

مشخصات گوشی هوشمند iQOO Neo۵ Lite

تفاوت دیگر این دو تلفن هوشمند در بخش باتری آن‌ها است. Neo۵ با یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۶۶ وات عرضه می‌شود، در حالی که مدل Lite دارای یک باتری بزرگتر ۴۵۰۰ میلی آمپری است، اما با شارژر ۴۴ وات. البته گویا هنوز هم خیلی سریع است، زیرا ویوو ادعا می‌کند که این آداپتور ۴۴ وات، می‌تواند در عرض ۳۰ دقیقه باتری را از صفر به ۷۰ ٪ شارژ برساند.

گوشی هوشمند iQOO Neo۵ Lite با اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

پنل پشت گوشی iQOO Neo۵ Lite دارای تنظیمات دوربین سه گانه مانند مدل وانیلی Neo۵ است، اما ترکیب آن متفاوت است. Neo۵ Lite دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را حفظ می‌کند، در حالی که دوربین‌های اولتراوید ۱۳ مگاپیکسلی و عمیق ۲ مگاپیکسلی را به ترتیب با ماژول‌های ماکرو ۸ مگاپیکسلی و عمیق ۲ مگاپیکسلی جایگزین می‌کند.

سایر ویژگی‌های iQOO Neo۵ Lite شامل بلندگو‌های استریو، Multi-Turbo ۵.۰، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، USB-C، NFC و پشتیبانی از ۵G است. این گوشی هوشمند همچنین می‌تواند از حداکثر ۳ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۳.۱ به عنوان رم اضافی برای عملکرد روان استفاده کند.

گوشی iQOO Neo۵ Lite در دو رنگ و سه پیکربندی حافظه ارائه می‌شود:

  • ۸ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۲۲۹۹ یوآن (۳۵۵ دلار / ۲۹۰ یورو)
  • ۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۹۰ دلار / ۳۲۰ یورو)
  • ۱۲ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۲۶۹۹ یوآن (۴۲۰ دلار / ۳۴۵ یورو)

این گوشی از طریق وب سایت رسمی ویوو در چین در دسترس است، اما در دسترس بودن در بازار‌های دیگر هنوز مشخص است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار