استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرط موافقت با دورکاری کارمندان ادارات در استان بر اساس نظر مدیر مربوطه انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دورکاری کارمندان بر اساس تشخیص مدیر انجام می‌شود و اگر مدیر احساس کند حضور کارمند و کارشناسی در اداره ضرورت دارد و آن فرد نمی‌تواند از راه دور به امورات اداری رسیدگی کند، می‌تواند دورکاری این کارمند را لغو و سایر کارمندان را که امکان دورکاری برای آن‌ها فراهم است به دورکاری بفرستد، اما حضور کارکنان و دورکاری در اداره باید براساس وضعیت رنگ‌بندی اعمال شود.

او افزود: اگر مدیر دستگاهی نسبت به مصوبه دورکاری کارمندان زیرمجموعه اش بی‌توجهی کند، باید به تخلفات اداری معرفی شود.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: زنگ خطر پیک پنجم کرونا در کشور به صدا درآمده است و اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اولویت مردم، مسئولان و دستگاه‌های تخصصی امر نظارت قرار نگیرد، در آینده‌ای نه چندان دور چهارمحال و بختیاری هم وارد پیک پنجم کرونا خواهد شد.

او اظهار داشت: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰‌گانه با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان و اعضای ستاد کرونا به‌منظور اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تصمیم‌گیری کنند، تصمیمات این جلسه به منزله مصوبه ستاد استانی کرونا است.

عباسی تصریح کرد: دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم و حضور گردشگران در چهارمحال و بختیاری در یک ماه اخیر باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا شد و باید با افرادی که شیوه نامه‌های بهداشتی را نقض می‌کنند، برخورد لازم صورت بگیرد.

او گفت: در حال حاضر و باتوجه به شرایط کرونایی مجوز برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در استان صادر نمی‌شود.

عباسی ادامه داد: رانندگان اتوبوس‌های مسافربری حامل گردشگر باید از پایانه‌های رسمی کشور صورت وضعیت تهیه نمایند و مبدأ و مقصد آن مشخص باشد، در غیر این صورت ورود اتوبوس حامل گردشگر به استان غیرقانونی است و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار