قندیلی از حضور پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان در نمایشگاه‌های تخصصی داخل و خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قندیلی مدیر عامل پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان گفت: در  زمان ۶ ماهه تاسیس پایانه‌ تخصصی فرش دستباف صادراتی در کنار ۹۲۱ مشارکت کننده ایرانی موفق به شرکت در نمایشگاه سلیمانیه عراق و صادرات ۹۱ تخته فرش دستباف به ارزش ۹۱ هزاردلار شده ایم.

او از برنامه ریزی جهت حضور در نمایشگاه‌های اختصاصی ایران در اربیل عراق، بازرگانی عمان، قطر و داخل کشور خبر داد و افزود: پایانه صادرات فرش دستباف زنجان در حال جمع آوری بانک صادرات کنندگان فرش دستباف با مشارکت اتحادیه‌های تولید کننده فرش دستباف استان‌ها برای تقویت و حضور در رویداد‌های نمایشگاهی اختصاصی و تخصصی خارج از کشور است.

قندیلی ادامه داد: پایانه صادرات فرش دستباف ایران با کمک مرکز ملی فرش ایران در مدت ۶ ماه فعالیت خود با توجه به شیوع گسترده پاندمی کرونا و تعطیلی واحد‌های کسب و کار، اقدام به راه اندازی سایت پایانه صادراتی فرش دستباف به آدرس https://carpetterminal.com کرده است.

مدیر عامل پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان گفت: باتوجه به کاهش گسترش شیوع کرونا، نمایشگاه دائمی فصلی با همکاری اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف استان زنجان و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان زنجان را برنامه ریزی کرده و تدارک دیده ایم.

او از حضور پایانه در شصت و دومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی دمشق/ سوریه ۲۰۲۱ خبر داد و از ذینفعان این حوزه برای همکاری و مشارکت در نمایشگاه‌های تخصصی دعوت کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.