دانش‌آموزان کلاس نهمی از امروز می‌توانند، فرم انتخاب رشته هدایت تحصیلی خود را دریافت و ثبت نام کنند.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، یک میلیون دانش‌آموز کلاس نهمی می‌توانند از امروز فرم انتخاب رشته هدایت تحصیلی خود را دریافت کنند.

دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند و نیاز به حضور در مدرسه ندارند.

برای انتخاب رشته هر دانش آموز ۱۰۰ نمره در نظر گرفته شده که با توجه به نظر معلم، مشاور مدرسه و نظر دانش آموزان و اولیای آن‌ها اعمال شده است.

«هدایت تحصیلی»، فرآیند ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش‌آموزان است. این فرایند به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا ضمن آشنایی با استعدادها، علایق، توانایی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی خویش، شاخه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مورد نیاز جامعه را بشناسند و براساس آن، به صورت آگاهانه و آزادانه شاخه و رشته تحصیلی مناسب خود را انتخاب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۲:۰۵ ۱۶ تير ۱۴۰۰
من معاون اجرایی مدرسه در شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی هستم . هر لحظه به سایت پادا سر می زنم . هیچ خبری از هدایت تحصیلی دانش آموزان نیست . وزارت آموزش و پرورش این خبر ها را در تلویزیون میگه و اولیاء دانش آموزان با اعتماد به آموزش و پرورش و تلویزیون فوراً به مدارس مراجعه می کنند و وقتی می بینند هدایت تحصیلی در سایت پادا فعال نشده با ما عوامل اجرایی مدرسه درگیر می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۶ تير ۱۴۰۰
با عرض سلام وعصر بخیر !
بنده مدیر مدرسه حکیم نظامی (غیردولتی متوسطه اول ) از شهرستان قرچک هستم و امروز چهارشنبه 16 تیرماه است و کما فی السابق این خبر نیز چون خیلی از اخبار مرتبط با سیدا و پادا هنوز محقق نشده است .
نمی دانم چه ضرورتی دارد که هنوز رستمی نیامده از دلاوری ها و توانمندی هایش سخن می گویند آن رستم شاهنامه ٰٰٰٰٰٰ؛‌ افسانه بود و این رستم از همه ی شیر بودنش فقط دمش را دارد امروز ما نیاز به رویا و خیال نداریم ؛ زمان ارزشمند ترین عنصری است که هیچ جایگزینی ندارد و ما دایما در این چرخش و تدبیر مسئولین گیج و گنگ و سر در گم شده ایم !
خواهشمندیم اولیا و دانش آموزان را در برابر مدرسه قرار ندهید و منظرگاه مدرسه را با بی تدبیری ها و هوچی بازی ها مخدوش و بی کفایت نمایش ندهید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خبری نیست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
رشته عکاسی
آخرین اخبار