شارژ وایرلس معکوس به آیفون ۱۳ اضافه می‌شود

طبق گزارش های منتشر شده شارژ بی سیم معکوس سرانجام می‌تواند به گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اضافه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، به تازگی خبر رسیده که شاید شارژ بی سیم معکوس برای آیفون ۱۳ ارائه شود. همچنین انتظار می‌رود سری گوشی‌های آیفون ۱۳ اپل در شهریور ماه امسال عرضه شود. احتمالا این شرکت چهار مدل آیفون جدید را به عنوان جانشین سری آیفون ۱۲، روانه بازار کند. به نظر می‌رسد این مدل‌ها شامل آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس خواهند بود.

البته قبلا جزئیاتی از مدل‌های آیفون سری ۲۰۲۱ به بیرون درز کرده بود. گزارش‌های منتشر شده حاکی از این است که آیفون‌های آینده نسبت به سری آیفون ۱۲، ارتقا خواهند یافت. این پیشرفت مربوط به قابلیت شارژ بی سیم آیفون است. طبق اطلاعات جدید، آیفون‌های ۲۰۲۱ دارای سیم پیچ شارژ بی سیم بزرگتری خواهند بود. همچنین امکان داشتن شارژ بی سیم معکوس را هم دارند.

همچنین اپل این امکان را دارد که سیم پیچ شارژ آیفون ۱۳ را کمی بزرگتر در نظر بگیرد. با این حال این گزارش جزئیات میزان سرعت شارژ بی سیم را نشان نداده است. با این حال، ادعا می‌شود که اپل می‌تواند پشتیبانی از شارژ بی سیم سریع‌تر را از طریق سیستم MagSafe ارائه دهد.

شارژ وایرلس معکوس به آیفون ۱۳ اضافه می‌شود

محدودیت احتمالی قابلیت شارژ بی سیم معکوس برای اپل واچ و ایرپاد

گنجاندن سیم پیچ بزرگتر همچنین می‌تواند منجر به شارژ بی سیم معکوس شود. ویژگی که یک شایعه قدیمی است و اکنون می‌تواند در سری آیفون ۱۳ ارائه شود. همچنین جزئیات دیگری نیز از سری گوشی‌های آیفون ۱۳ فاش شده است. مثلا اینکه آیفون‌های پرو آینده سه دوربین به همراه فلاش LED و سنسور LiDAR را در خود جای داده اند. مینگ چی کو ادعا کرده که دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: آیفون 13 ، شرکت اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار