مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از رفع مشکل بی آبی و کم آبی در روستا‌های بخش منصوریه این شهرستان در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به بازدید از روستا‌های بخش منصوریه این شهرستان اشاره کرد و گفت: بخش منصوریه متشکل از ۲۳ روستا است که از سال‌های قبل برای حل مشکلات بی آبی آن‌ها آبرسانی با تانکر در ساعات مختلف تنظیم شده بود، اما در بازدیدی که صورت گرفت متوجه شدیم همچنان مشکل کم آبی دارند.

او با اشاره به ساخت یک ایستگاه پمپاژ جدید از سوی سازمان آب و برق خوزستان در این بخش و آماده سازی آن تا ۳ الی ۴ ماه دیگر اشاره کرد و افزود: آبفا به منظور رفع مشکل بی آبی اقدام به نصب پمپ جدید در روستا‌های این بخش کرد، اما با این وجود وضعیت آب تغییری نکرد و دیشب پمپ جدید با قدرت بالاتر نصب شد و امروز آب با فشاری نسبتا خوب در خانه‌ها جریان یافت.

کرمی نژاد بیان داشت: به منظور حل کامل مشکل کم آبی این روستا‌ها دستور دادیم تا پمپی دیگر نصب شود که با نصب آن مشکلات بی آبی و کم آبی تا ۲ روز آینده کاملا حل می‌شود.

رفع مشکل جفیر یک و ۲ در گروی تعهد شرکت نفت در تکمیل خطوط لوله

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درخصوص مشکلات بی آبی روستا‌های جفیر یک و ۲ هویزه تصریح کرد: مشکل این روستا‌ها با تکمیل خط لوله‌ها به طور کامل حل می‌شود، اما اکنون با تانکر مشکل آبرسانی آن‌ها به صورت موقت حل شد.

این مقام مسئول خط لوله برای این روستا‌ها را ۱۳.۵ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: از این مقدار ۴.۵ کیلومتر در تعهد آبفا و ۹ کیلومتر دیگر در تعهد شرکت نفت است که تعهد آبفا به طور کامل انجام شده و منتظر هستیم تا شرکت نفت تعهد خود را انجام بدهد که در صورت انجام این تعهد، مشکل این ۲ روستا هم به طور کامل حل می‌شود.

کرمی نژاد مشکل اصلی این روستا‌ها را موضوع تامین آب برای دام‌های اهالی دانست و گفت: تا تکمیل خط لوله ها، برای دام‌ها آبرسانی با تانکر انجام می‌شود، ضمن اینکه اهالی روستا‌های اسماعیلیه اهواز که به دلیل سوختن پمپ دچار مشکل شده بودند، آبفا این پمپ را تهیه کرده و با نصب آن مشکلات آبرسانی به این روستا‌ها تا صبح فردا رفع خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.