مرد سالخورده که حین قدم زدن در جاده بیهوش شده بود توسط ساعت هوشمندش از مرگ نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت‌های هوشمند پیشتر نیز با شناسایی و تشخیص موقعیت‌های خطرناک و نجات جان افراد موجب غافلگیری مالکان خود شده اند. به تازگی نیز یک ساعت هوشمند با تشخیص سقوط صاحب خود، جان وی را نجات داد. بنا به گزارش اپل اینسایدر به تازگی این اتفاق رخ داد و یک مرد آمریکایی بدون آنکه خودش از این ویژگی ساعت هوشمندش باخبر باشد توسط ماموران آتشنشانی سامرفیلد نجات یافت.

پس از آنکه «مایک یاجر» ۷۸ ساله روی زمین سقوط کرد اپل واچ وی به طور خودکار با اورژانس تماس گرفت. بنا به این گزارش یاجر در جاده افتاده و حتی بینی اش شکسته بود او وقتی به اپل واچ خود پاسخ نداد، ساعت او به طور خودکار با ۹۱۱ تماس گرفت.


بیشتر بخوانید


مایک یاجر به فاکس نیوز گفت: «اولین چیزی که از افسر آتشنشانی سوال کردم این بود که بچه‌های شما (ماموران) چطور محلی را که من دچار حادثه شده بودم پیدا کردند؟ او به من گفت که ساعت تو برای ما پیام فرستاد.»

ساعت هوشمند

یاجر افزود: «ساعت‌های اپل گرانقیمت هستند، اما ارزش آن را دارد اگر بالای ۶۵ سال دارید... شما مطمئنا به یکی از آن‌ها نیاز دارید.» گفتنی است؛ در ساعت‌های اپل سری ۴ قابلیت تشخیص سقوط افراد به طور خودکار اگر مالک بیش از ۶۵ سال داشته باشد فعال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۲ تير ۱۴۰۰
چه جالب
آخرین اخبار