وفائی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمان، درباره نحوه برگزاری این دوره از جشنواره توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد وفائی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با امام رضا (ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

او با اشاره به افزوده شدن بخش جنبی به جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: بهره مندی از ۲ نیمه شعبان در سرآغاز و سرانجام سال ۱۴۰۰ موجب شد، بخش ویژه یازدهمین دوره جشنواره به موضوع و منابع پیرامون حضرت مهدی(عج) اختصاص یابد.

وفائی بیان داشت: جشنواره در ۲ بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به آدرس www.samakpl.ir  و اپلیکیشن موبایلی برگزار می‌شود.

او گفت: علاقه مندان می‌توانند برای دریافت فایل منابع به سایت جشنواره و یا کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان بیان داشت: همچنین به منظور بهره برداری روشندلان، نسخه بریل در کتابخانه‌ها موجود و نسخه گویای کتاب‌ها از طریق سایت، قابل دریافت است.

 او تصریح  کرد: در این دوره علاوه بر قالب‌های پرتکرار گذشته، همچون چهارگزینه ای، نقاشی، پویش کتابخوان و داستانک، بخش شعرگویی ویژه بزرگسالان و نوجوانان و قصه گویی از منابع جشنواره و منابع آزاد مرتبط با جشنواره  است. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار