کرمان موفق به کسب رتبه سوم تولید خبر در کشور شد

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان گفت: کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع)، رتبه سوم تولید خبر را در دهه کرامت کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حامد شجاعی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان گفت: رسانه‌ها، یکی از کارآمدترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سمت و سودهی به افکار عمومی هستند؛ بنابراین  می توانند بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی ایفا کنند.

او با اشاره به کسب رتبه سوم تولید خبر کشور در دهه کرامت به همت خادمیاران رسانه‌ای امام رضا (ع) افزود: به منظور پوشش رسانه‌ای مناسب اخبار و فعالیت‌های خادمیاران رضوی و کاروان زیر سایه خورشید، قرارگاه رسانه‌ای سفیران رضوی در دهه کرامت ایجاد شد و  برنامه‌های حضور کاروان خدام رضوی در استان کرمان از طریق خبرگزاری‌ها و صداوسیما پوشش داده شد.

شجاعی تصریح کرد: استان کرمان با تولید و انتشار ۷۰ خبر و ۴ گزارش از مجموع ۵۴۸ خبر در سایت آستان نیوز بعد از استان تهران و اصفهان جایگاه سوم تولید خبر را کسب کرد.

او از برگزاری میزگرد تخصصی رضوی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه خبر داد و بیان داشت: بدین منظور با مشارکت سازمان بسیج رسانه و پایگاه خبری آرمان کرمان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه بیش از ۲۴۰ دقیقه برنامه گفت و گو محور به صورت وبینار اجرا شده است.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: در دهه کرامت، منبر مجازی با هدف نشر کرامات حضرت رضا (ع) به مدت ۶۰ دقیقه از طریق اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی اجرا شد.

او با قدردانی از حضور و مشارکت خبرنگاران و عکاسان استان کرمان در برنامه‌های دهه کرامت بیان کرد: در دهه کرامت بیش از ۵ هزار شات عکس در برنامه‌های کرسی تلاوت رضوی، شب شعر ملکوت هشتم، افتتاح خانه فرهنگ رضوی و کاروان‌های زیرسایه خورشید گرفته شده است.

شجاعی از تولید بهشت اجابت به همت خادمیاران رسانه‌ای استان کرمان به سفارش دبیرخانه امور رسانه آستان قدس خبر داد و گفت: این نماهنگ در روز ولادت حضرت رضا(ع) از شبکه‌های جام جم، خراسان رضوی و استان کرمان و فضای مجازی مرتبط با آستان قدس رضوی پخش شد.

شجاعی بیان کرد: ۱۰۰ عکس نوشته، ۲۰ استوری موشن و ۲۰ نماهنگ به مدت ۲۰ دقیقه از سوی خادمیاران کارگروه عکس و گرافیک تولید و بازنشرداده شد.

او از ضبط بیش از ۷۰۰ دقیقه برنامه دهه کرامت، تهیه و بازپخش ۲۰ دقیقه خبر و گزارش  به همت واحد خبر و باشگاه خبرنگاران جوان از صداوسیمای استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: انتشار تولیدات امام رضایی کانون خادمان رسانه‌ای استان کرمان در دهه کرامت از طریق فضای مجازی بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ عدد بوده است.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) از جذب و ساماندهی اصحاب رسانه استان کرمان در قالب یاوران رضوی سخن گفت و بیان داشت: کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) با هدف توسعه فعالیت‌ها و تولید محتوای امام رضایی به منظور ترویج فرهنگ رضوی در جامعه از اصحاب رسانه اعم از خبرنگار، روزنامه نگار، نویسنده، تصویربردار، صدابردار، تدوینگر که تمایل به خدمت داشته باشند، استقبال می کند.

او ابراز امیدواری کرد: تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت رضا (ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی، مورد رضای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم دیار کریمان واقع شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار