تصاویر رندری خودروی کوپه‌ بوگاتی

شرکت بوگاتی قصد دارد یک خودرو کوپه طراحی کند که به تازگی چند تصویر اولیه از آن منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور ۱؛ اخبار منتشره از مالشایم در اواخر دهه ۱۹۹۰ با استفاده از مفاهیم EB 118 و EB 218 قبل از عرضه با Galibier در سال ۲۰۰۵ با ایده موتور در جلو طراحی‌هایی را ثبت کردند. سپس مفاهیم مخفی Atlantic و Rembrandt که از دهه گذشته وجود داشت نیز به آن‌ها اضافه شد.


بیشتر بخوانید


خودروی جدید بوگاتی

به دلایل مختلف از جمله بحران مالی سال ۲۰۰۸ و رسوایی دیزلگیت گروه فولکس واگن، هیچ یک از این ایده‌ها به خودرو تولیدی تبدیل نشدند. سربازان بوگاتی با فرمول W16 نصب شده با Chiron و مشتقات فراوان آن کار می‌کنند، اما این موضع مانعی برای تصور یک هایپرکار موتور جلو نیست.

این ارائه نشانه‌هایی از مدل‌های اخیر بوگاتی است. این خودرو چراغ‌های مینیمال Centodieci و چرخ‌های نمونه رکوردشکن Chiron Super Sport 300+ دارد. آیا می‌توان کواد توربو ۸.۰ لیتری را در زیر کاپوت جلو قرار داد؟ رامبراند فوق الذکر با یک موتور قوی W16 تصور شده، بنابراین حداقل در تئوری، باید عملی شود.

خودروی بوگاتی کوپه

در غیر اینصورت مدل Atlantic برای جایگزینی موتور V8 کوچکتر توئین توربو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر برای Chiron قدرتمند تصور شد. این تفسیر و مفاهیم بوگاتی نشان می‌دهد که این مدل خودروها جای گسترش دارند، به ویژه از آنجا که الکتریکی بودن آن‌ها نیز اجتناب ناپذیر است.

خودروی بوگاتی کوپه

این  بوگاتی جدید متمرکز بر GT می‌تواند به خوبی به این دامنه اضافه شود، اما چندین گزارش وجود دارد که نشان می‌دهد مدل دوم برای پیوستن به Chiron می‌تواند چیزی در حد یک SUV باشد. با پیوستن فراری و لوتوس به شور وسایل نقلیه کمکی اسپرت، بوگاتی، مک لارن، کونیگزگ و تعداد بسیار کمی از خودروسازان سطح بالا SUV را ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار