رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح بر اتکا به ظرفیت‌های داخلی برای خروج از مشکلات تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام  سعیدی ،رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح عصر  سه شنبه در همایش سیاسی بسیجیان حوزه علمیه قم با اشاره به وجود برخی مشکلات و کمبود‌ها در جامعه گفت: کشور را نباید معطل مذاکره با چند کشور محدود کرد و باید با اتکا به ظرفیت‌های داخلی، کشور را از از فشار خارج کرد.

او تاکید کرد: مذاکرات با سایر کشور‌ها و دولت‌های غربی تنها در چارچوب کرامت و با حفظ عزت مردم و نظام اسلامی باید صورت پذیرد.

حجت الاسلام  سعیدی در ادامه به برخی از تفاوت‌های مردم سالاری اسلامی و دموکراسی غربی پرداخت و گفت: دموکراسی غربی بر اساس اصالت انسان ایجاد شده و انسان را به جای خدا و عقل را به جای وحی فرض کرده است در صورتی که در مکتب ما چنین دیدگاهی دارای جایگاه نیست.

حجت‌الاسلام نبوی، مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه نیز گفت: اساتید و طلاب حوزه علمیه در انتخابات اخیر نقش فعالانه‌ای داشتند و با تمام توان برای برپایی باشکوه انتخابات فعالیت کردند.

او ضمن قدردانی از حضور همراه با شور و شعور مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور خود نشان دادند پای انقلاب و نظام اسلامی حتی در سخت‌ترین شرایط ایستاده اند و نظام اسلامی را متعلق به خود می‌دانند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار