باشگاه شیمیدر قم،مهران شاهین‌طبع را به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ برتر بسکتبال ایران معرفی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم که در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با هدایت و سرمربیگری مصطفی هاشمی بین ۱۶ تیم لیگ برتری به مقام سوم دست یافت، امروز باشگاه این تیم رسما نام مهران شاهین‌طبع را به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ برتر بسکتبال ایران معرفی کرد.

مهران شاهین‌طبع در حال حاضر سرمربی تیم ملی بسکتبال اعزامی ایران به بازی‌های المپیک توکیو است و در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران نیز هدایت تیم شهرداری گرگان را بر عهده داشت و در پایان فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ با این تیم جام قهرمانی لیگ برتر را فتح کرد.

این مربی مطرح و پرافتخار  عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان است و سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی صبا باتری، مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد و تیم ملی جوانان ایران را دارد.

شاهین‌طبع که از سال ۱۳۹۶ هدایت تیم ملی بسکتبال را عهده‌دار است و با این تیم در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ درخشید و سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد، جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های کاپ آسیا را نیز کسب کرده و در فصل منتهی به این جام معتبر قاره‌ای هدایت تیم شیمیدر قم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام /ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار