استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۱۸۰میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی اسفراین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت:این ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار ، از محل اعتبارات ملی، شهرستان و استان در حوزه‌های مختلف از جمله آب، راه و زیر ساختی خواهد بود.

شجاعی با بیان اینکه همه ارکان حاکمیت برای رفاه مردم فعالیت می‌کنند، افزود: به دستور مقام معظم رهبری تا آخرین روز دولت باید به کار خود ادامه دهیم و مردم نباید حس کنند دولت تمام شده است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: گام‌های اساسی توسعه با همراهی، هم افزایی بین مردم و اجزای حاکمیت برای شهرستان اسفراین برداشته می‌شود.

استاندار با انتقاد از عملکرد ضعیف صنایع استان اظهار کرد: صنایع این استان به هیچ عنوان با صنایع سایر استان‌ها قابل قیاس نیست در حالیکه باید وظایف خود را نسبت به مردم انجام دهند.

شجاعی گفت: صنایع استان از تمام امکانات شهرستان استفاده می‌کنند، اما سود حاصل از فروش محصولات نصیب تهران یا سایر استان‌ها می‌شود.

او با تاکید بر اینکه صنایع استان باید اقدام به راه اندازی صنایع پایین دستی داشته باشند، افزود:صنایع اگر تا یکماه آینده به وظایف محوله خود عمل نکنند بدون شک در دریافت خدمات توسط شهرستان دچار مشکل خواهند شد.

استاندار خراسان شمالی  با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران افزود: تحت هیچ شرایطی سرمایه گذاران نباید دچار مشکل شده و یا امور آنان با تاخیر انجام شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.