استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به رفع نقاط حادثه خیز، وجود ابنیه و پل، بهره مندی از سرفصل‌های اعتبارات ملی در حوزه راه‌های استان باید مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به اینکه چهار محور بجنورد _ راز و جرگلان، بجنورد _ شیروان، اسفراین _ شیروان و اسفراین _ فاروج راه اصلی هستند، اما از سر فصل‌های اعتبارات ملی محروم هستند.

شجاعی افزود: خراسان شمالی محل تردد بیست میلیون مسافر است لذا نیازمند نگاه ویژه سازمان راهداری کشور به رفع نقاط حادثه‌خیز استان هستیم.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه پیشران اقتصادی استان کشاورزی است، عنوان کرد: برای تبادل محصولات و رفت و آمد و اینکه شاکله اصلی زندگی روستاییان به راه بستگی دارد باید توجه بیشتری به این حوزه شود.

شجاعی به سیل دو سال اخیر استان اشاره کرد و افزود: در این سیل کمبود ماشین آلات به شدت احساس شد هر چند به همت مدیران اقدامات خوبی صورت گرفت، اما در این حوزه هم نیازمند نگاه ویژه و دلسوزانه وزارت راه هستیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز در ابتدای سخنان خود استاندار خراسان شمالی را فردی سختکوش دانست و گفت: دکتر شجاعی منشأ خیر هستند و بسیاری از پروژه‌های تعطیل شده و راکد به سرانجام مطلوب رسیده است.

داریوش امانی با بیان اینکه اقدامات زیربنایی خوبی انجام پذیرفته، عنوان کرد: اولویت اصلی کار ما در تمام استان‌ها انعقاد تفاهم نامه، اتمام پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰درصد و افتتاح آن تا پایان دولت، رسیدگی به راه‌های اصلی و‌مرزی و نقاط حادثه‌خیز است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.