معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: اجاره بها در شهر‌های کوچک به میزان پنج درصد و درشهر‌های بزرگ به میزان ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم علیرضایی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در بازار کنونی مسکن تقاضای فروش بیشتر از خرید آن است اظهار داشت: به سبب افزایش بالای قیمت مسکن در سال‌های اخیر، قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

او افزود: در بهار امسال قیمت زمین و مسکن در استان کاهش و یا افزایشی نداشته است و در بازار زمین و مسکن در استان پس از آنکه در سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی برخوردار شد از زمستان پارسال بدون تغییر قیمت باقی ماند و این وضعیت همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


علیرضایی اضافه کرد: در بهار امسال نیز قیمت زمین و مسکن در استان با افزایش و یا کاهش قیمت روبرو نبوده است و معاملات این حوزه کاهش یافت.

او از افزایش اجاره‌بها در استان در بهار امسال خبر داد و گفت: اجاره بها در شهر‌های کوچک به میزان پنج درصد و درشهر‌های بزرگ به میزان ۱۰ درصد افزایش داشته است.

علیرضایی با بیان اینکه شهرکرد به سبب کمبود زمین و تقاضای بالا یکی از شهر‌های گران کشور در حوزه زمین و مسکن شناخته می‌شود، افزود: این موضوع در سال‌های اخیر با افزایش جمعیت و مهاجرت به این شهر بیش از پیش خود را نشان داده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار