معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: ساخت سه هزار و ۲۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن برای مرکز استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم علیرضایی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: ساخت سه هزار و ۲۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن برای مرکز استان پیش بینی شده است.

او افزود: ساخت این تعداد واحد را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرکرد عهده دار هستند و از این تعداد، ۱۵۰ واحد در محله ۳۹ و بقیه واحد‌ها در محله ۳۴ منظریه احداث می‌شود.


بیشتر بخوانید


علیرضایی همچنین از اتمام کار گودبرداری زمین‌ها خبر داد و گفت: با تأمین مصالح مورد نیاز، به زودی ساخت واحد‌های این طرح در شهرکرد آغاز می‌شود.

او از پیگیری معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جهت رفع مشکل ترهین سند اراضی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و افزود: همچنین مقرر شد معاونت معماری و شهرسازی نیز در کمترین زمان موضوع الحاق زمین در لردگان به محدوده شهری و تصویب طرح تفکیکی اراضی لردگان و بن را پیگیری کنند.

علیرضایی آورده متقاضیان را با توجه به ارزیابی صورت گرفته ۲۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ در طول دوره ساخت بر اساس ساختار و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از متقاضیان اخذ می‌شود و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات برای هر متقاضی در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به نوع ساخت واحد‌های مسکن ملی در شهر‌های مختلف افزود: ساخت واحد‌های طرح ملی مسکن در شهر‌های کوچک در قالب گروه‌های دو یا سه نفره به خود متقاضیان سپرده می‌شود و در شهر‌های شهرکرد و بروجن به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار