معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش‌های انجام شده در برخی مناطق استان زمین پیش‌بینی شد تا متقاضیان بتوانند برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم علیرضایی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در حالی که برای اختصاص سهمیه طرح جدید اقدام ملی مسکن در استان با محدودیت زمین مواجه بودیم، اما با تلاش‌های انجام شده در برخی مناطق استان زمین پیش‌بینی شد تا متقاضیان بتوانند برای آن ثبت‌نام کنند.

او با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن افزود: در این مرحله برای شهر چلگرد ۴۰ سهمیه، جونقان ۱۵، سورشجان پنج، هفشجان ۱۴، بروجن ۳۷ و گندمان ۳۴ سهمیه اختصاص داده شده است.


بیشتر بخوانید


علیرضایی اضافه کرد: در حال حاضر برای شهرکرد تامین زمین برای شهرکرد قطعی نشده است، اما در تلاش برای طراحی زمین هستیم تا با طرح در کمیسیون ماده۵ مصوب و به تهران اعلام شود.

او ادامه داد: اگر چه چالش کمبود زمین در استان وجود دارد، اما تمام تلاش مسئولان تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن است و امید است بتوان سهم بیشتری برای استان دریافت کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.