استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اتمام احداث واحد‌های مسکن محرومین، مجددا اعتباری برای ساخت واحد‌های بیشتر اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان کیار با خانواده شهید بهروز صابری از اهالی روستای دورک دیدار کرد.

همچنین در ادامه این سفر استاندار چهارمحال و بختیاری روند احداث واحد‌های مسکن محرومین در روستای دورک را مورد بررسی قرار داده و از مشکلات اجرای طرح هادی این روستا بازدید به عمل آورد.


بیشتر بخوانید


عباسی در این بازدید با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های دولت در حوزه مسکن برای حمایت از اقشار کم درآمد پرداخت تسهیلات در قالب تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت برای احداث واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر است، اظهار داشت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری، احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان به تصویب رسید که خوشبختانه روند احداث این واحد‌ها در استان در مهلت مقرر به پایان رسید.

او افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز برای احداث هزار واحد دیگر از سوی سازمان برنامه و بودجه برای احداث مسکن محرومان به استان اختصاص یافت و مقرر شد پس از اتمام احداث این واحدها، مجددا اعتباری به این موضوع اختصاص پیدا کند.

عباسی در پایان با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان‌ها اضافه کرد: اجرای طرح‌های هادی می‌تواند زمینه توسعه و عمران را در روستا‌ها فراهم کند، عموما در روند اجرای این طرح‌ها مشکلاتی ایجاد می‌شود که نیاز است با همراهی و همکاری مسئولان و مردم محلی این مشکلات در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد تا شاهد آبادانی هر چه بیش‌تر این روستا‌ها باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار