سه گوشی جدیدی که ممکن است توسط Honor به بازار عرضه شوند، وارد رقابت با گوشی‌های تاشو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوشی سازی Honor از خیلی وقت پیش به فکر این افتاده بود که یک کمپانی جداگانه و مستقل شود و هفته گذشته نیز شاهد بهترین محصول آن از زمان جدایی‌اش بودیم. حالا آخرین اخبار حاکی از این است که این شرکت به دنبال ساخت و عرضه سه گوشی با نام‌های Magic Flip، Fold و Flex است تا به سمت فناوری گوشی‌های تاشو حرکت کند.

البته فاش شدن این نام‌ها به این معنی نیست که این تلفن‌های هوشمند حتما با همین نام توسط آنر روانه بازار می‌شوند و به علاوه اطلاعات دقیقی از زمان عرضه آن‌ها هم در دسترس نیست. همه این موارد به عنوان گزینه‌هایی است که مقابل این شرکت گوشی سازی قرار دارد و منطقی است که بر حسب شرایط تغییر کند.


بیشتر بخوانید


گوشی های جدید آنر

تبلت، قلم و سرویس‌های مشترک، گزینه‌های بعدی Honor 

فهرست پتنت که در آن این سه نام تجاری برای گوشی‌های جدید آنر پیش بینی شده بود، شامل دیگر محصولات مانند چند سری تبلت، سرویس‌های مشترک (SHARE و DROP) و احتمالا قلم PEN هم بوده است. فعلا این علائم تجاری فقط در چین درخواست می‌شود، اما قطعا این محصولات به بازار‌های جهانی هم راه پیدا می‌کنند. این موضوع در راستای استقلالی که آنر می‌خواهد در کشور خودش و بعدا در بازار‌های جهانی به دست بیاورد، انجام شده است.

گفتنی است؛ گوشی‌های تاشو فناوری جدیدی بودند که برای اولین بار توسط سامسونگ در بازار عرضه شدند و دارای لولا‌های قوی بودند که صفحه نمایش دوبرابری را به کاربر ارائه می‌دادند. پس از آن دیگر شرکت‌های گوشی سازی هم به این عرصه وارد شدند و در آخرین اقدام، شرکت آنر نیز می‌خواهد به این رقابت‌ها اضافه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار