گوگل در حال کار روی اولین گوشی تاشو سری پیکسل است

ظاهراً اولین گوشی تاشو پیکسل گوگل برای رونمایی در سال ۲۰۲۱ در حال آماده سازی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، ممکن است گوگل از ارائه پیکسل واچ شانه خالی کرده باشد، اما به نظر می‌رسد هنوز در حال کار بر روی پیکسل فولد است. به دنبال نشت اطلاعاتی در ماه اوت گذشته، که نشان داد این شرکت قصد دارد اولین تلفن پیکسل تاشو را در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر کند، اخیرا سایت TheElec گزارش می‌دهد که سامسونگ تولید پنل‌های OLED تاشو را از اکتبر امسال برای گوشی‌های تاشو آینده گوگل، ویوو و شیائومی آغاز می‌کند.

گوشی های تاشویی که هنوز به بازار عرضه نشدند

گوگل جاه طلبی‌های تلفن تاشو خود را مخفی نگه نداشته است. گوگل در سال ۲۰۱۹ برنامه‌های ثبت اختراع برای صفحه‌های تاشو خود را منتشر و اعتراف کرد که مدتی است که از آن‌ها نمونه سازی کرده است؛ همچنین گوگل گفت که هنوز مورد استفاده مشخصی ندارد. اما اکنون، به نظر می‌رسد که گوگل یک نام رمزگذاری تاشو با نام گذرنامه (Passport) دارد که تقریباً آماده اعلام است.

سایت ۹to۵Google حتی ماه گذشته در کد اندروید ۱۲ اشاره‌ای جدید به آن در کنار نام‌های رمز دیگر مثل Pixel ۶ و Pixel ۵a ۵G کرده است. سایت TheElec می‌گوید که این گوشی تاشو یک صفحه ۷.۶ اینچی واحد دارد که به داخل تا می‌شود، در حالی که تلفن آینده Vivo دارای صفحه اصلی ۸ اینچی و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی خارجی است. در این گزارش اشاره‌ای به اندازه صفحه نمایش گوشی جدید شیائومی نشده است.

گوگل در حال کار روی اولین گوشی تاشو پیکسل

شرکت شیائومی قبلا در اوایل سال جاری میلادی یک گوشی تاشو را با نام Mi Mix Fold اعلام کرده بود، اما به نظر می‌رسد تلفن دوم آن نیز وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار