رونمایی و عرضه Samsung Galaxy Z Flip 3 در آینده‌ای نزدیک

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy Z Flip 3 را با اعمال تغییرات نسبت به نسل قبلی گوشی‌های تاشو، وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  phonearena؛ تا به امروز درباره سری تاشو Galaxy Z Flip ۳ سامسونگ شایعات و اخبار زیادی منتشر شده است و طبق گفته tipster Iceuniverse، وزن گوشی Z Flip ۳ سامسونگ ۱۸۳ گرم خواهد بود که وزنی برابر با Galaxy Z Flip اصلی و Z Flip 5G دارد؛ این اطلاعات جدید تنها شایعات قبلی را پوشش می‌دهند که نشان می‌دهد Galaxy Z Flip ۳ بیشتر از آنکه یک مدل اصلاح شده باشد، یک نسخه به روز شده از نسخه‌های قبلی خود خواهد بود.

طبق گزارشات، نمایشگر Z Flip ۳ ثابت خواهد ماند و یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD + تاشو AMOLED نمایش جلد، که اطلاعاتی مانند زمان و اعلان را نشان می‌دهد با ۱.۴ اینچ اندازه گیری می‌شود که در مقایسه با صفحه نمایش ۱.۱ اینچی در Galaxy Z Flip و Z Flip 5G افزایش پیدا کرده است.

گوشی موبایل تاشو جدید سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

گوشی Samsung Galaxy Z Flip ۳ از نظر مشخصات بیشتر تقویت می‌شود و انتظار می‌رود پردازنده بروز شده، دوربین‌ها و حافظه RAM و فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشند و این موارد باعث می‌شود که دستگاه جیبی سامسونگ با رقابت ۲۰۲۱ برابری کند.


بیشتر بخوانید


رونمایی و عرضه Samsung Galaxy Z Flip 3 در آینده نزدیک

تصاویر منتشر شده قبلی نشان داد که این دستگاه از طراحی دو رنگ برخوردار خواهد بود و در آن یک سیستم دوربین دوتایی در کنار نمایشگر خارجی آن قرار دارد و انتظار می‌رود این گوشی موبایل هوشمند با هشت رنگ بژ، مشکی، آبی تیره، خاکستری، سبز، صورتی و بنفش به بازار جهانی عرضه شود. گوشی Samsung Galaxy Z Flip ۳ باید در ماه آگوست عرضه شود و امکان دارد این دستگاه به همراه سایر دستگاه‌های سامسونگ مانند Galaxy Z Fold ۳ و Galaxy S۲۱ FE به بازار حهانی عرضه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، Galaxy Z Flip ۳ بسیار مقرون به صرفه‌تر است و قیمت شروع این گوشی از ۹۹۹ دلار خواهد بود و این قیمت جدید می‌تواند به این معنی باشد که سامسونگ می‌خواهد تلفن‌های تاشو خود سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار