رونمایی از ساعت مچی هوشمند Meizu Watch در ۳۱ مه

ساعت مچی هوشمند Meizu Watch با پشتیبانی از تراشه Snapdragon Wear 4100 عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت میزو در سال ۲۰۰۳ در اسکاتلند تاسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دو هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند در چین فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل اندروید هستند و این برند طراحی و ساخت محصولات خود را در اسکاتلند و مونتاژ آن را در کشور چین انجام می‌دهد.

شرکت میزو از زمان افتتاح توانسته کاربران و مشتری‌های زیادی را جذب خود کند و در زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند، تبلت، ساعت مچی هوشمند و ... فعالیت دارد و در حال حاضر هم ساعت مچی جدیدی را قرار است به بازار جهانی عرضه کند.

ساعت مچی جدید شرکت میزو چه مشخصاتی دارد؟

تاریخ معرفی ساعت هوشمند جدید Meizu Watch را شرکت میزو بعد از مدت‌ها اعلام کرده و قرار است ساعت مچی هوشمند این شرکت در روز دوشنبه آینده یعنی ۳۱ مه در کشور چین به بازار عرضه شود. همچنین این شرکت ویدئویی را هم با جزئیات و مشخصات بیشتر و چند تصویر از ساعت مچی هوشمند خود در فضای مجازی منتشر کرده است.

رونمایی از ساعت مچی هوشمند Meizu Watch در ۳۱ مه


بیشتر بخوانید


همانطور که انتظار می‌رفت شرکت میزو برای طراحی این ساعت هوشمند جدید خود از یک قاب مربع با گوشه‌های گرد و بند ساعت سیلیکونی استفاده کرده و طبق تاکید شرکت Meizu، این ساعت از پرچمدار پلتفرم Snapdragon Wear ۴۱۰۰ بهره می‌برد و قابلیت‌های eSIM را برای برقراری تماس به تنهایی به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار