شرکت سامسونگ برای مدل جدید تاشو خود، اقدام به قراردادن ۸ دکمه لمسی در ۲ قسمت از گوشی موبایل کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از phonearena؛ با طراحی مجدد صفحه نمایش خارجی تاشو توسط شرکت سامسونگ، یک تجربه بزرگ در روند ساخت برای کاربران میان Samsung Galaxy Fold و Galaxy Z Fold ۲ مشاهده شد. گوشی موبایل هوشمند جدید سامسونگ Galaxy Z Fold ۳ دارای یک نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی است.

شرکت سامسونگ به تازگی از طرف سازمان جهانی، حق ثبت اختراع جدیدی را با عنوان Galaxy Z Fold Squeeze Gesture دریافت کرده است و از آنجایی که ممکن است برخی از کاربران هنگام استفاده از گوشی تاشو، با دشواری از دکمه‌های کنار گوشی موبایل همراه استفاده کنند، سامسونگ ۸ دکمه لمسی را در ۲ قسمت گوشی طراحی کرده تا کاربران به راحتی بتوانند از دکمه‌های تلفن همراه استفاده کنند.

آخرین جزئیات از گوشی موبایل تاشو جدید سامسونگ

وجود ۸ دکمه لمسی در گوشی موبایل تاشو جدید سامسونگ

کاربران این تلفن همراه به راحتی و با فشردن یکی از دکمه‌های مشخص این گوشی موبایل، می‌توانند تلفن را روشن کنند. در حالی که ممکن است با فشردن آن دکمه به صورت تند و شدیدتر، اقدام به کنترل میزان صدا کنند.

طبق گفته کارشناسان، تلفن‌های هوشمند تاشو در آینده‌ای نزدیک قرار است نازک‌تر شوند و این امر ضروری است که تولیدکنندگان بتوانند از کنترل‌های مجازی برای این گوشی‌های موبایل هوشمند استفاده کنند. همچنین گفته می‌شود انتظار می‌رود که Galaxy Z Fold ۳ در ماه آگوست با نسخه بعدی Ultra Thin Glass (UTG ۲.۰) عرضه شود.


بیشتر بخوانید


شایعات مختلفی شامل خط چین، دوربین پریسکوپ و مقداری سطح مقاومت در برابر آب این گوشی موبایل در فضای مجازی منتشر شده و سامسونگ می‌تواند آماده حذف دکمه‌های فیزیکی برای گوشی موبایل جدید خود باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار