استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عادی انگاری خطر شیوع کرونا را در استان دو چندان می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به  استفاده رهبرمعظم انقلاب از واکسن ایرانی کرونا اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با اطمینان خاطر و اعتماد کامل با تزریق واکسن ایرانی سبب انرژی و امید مثبت به نیرو‌های درمان در داخل کشور  و تعجب جهانیان شد.

کلانتری با بیان اینکه این اعتماد رهبر معظم انقلاب سبب اطمینان مردم و دلگرمی کادر درمان به توانایی‌ های داخلی می‌شود، افزود: موسسه پاستور و رازی در حال تلاش برای تولیدات مناسب در حوزه واکسن ایرانی کرونا  هستند و ماه های آینده منتظر خبرهای خوش تولید واکسن کرونا توسط سایر موسسات داخلی هستیم. 

او به وضعیت شیوع کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: بی توجهی به رعایت دستور العمل‌ های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا خطر شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد را دو چندان کرده و احتمال موج جدید کرونا در استان پیش بینی می‌شود.

استاندار با بیان اینکه باید فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در دستور کار قرار گیرد اضافه کرد: با رعایت دستور العمل‌ های بهداشتی می توانیم از افزایش بستری‌ ها و فوتی‌ ها جلوگیری کنیم.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.